sâmbătă, 15 martie 2014

Liga B Prahova. Tineretul Poienarii Burchii - AS Tufeni 2-1

Cu un antrenor nou, Marius Palancianu (foto), cu un şir de victorii în meciurile amicale, cu gânduri mmari şi ambiţii pe măsură, AS Tufeni s-a văzut învinsă la meciul de debut în campionat din acest an. Pe un teren foarte greu, foarte denivelat, cu un vânt care împiedica în mare măsură o construcţie elaborată a fazelor de joc, pe fondul a două greşeli personale, gazdele conduceau la pauză cu 2-0. Palancianu a făcut două schimbări, a schimbat sistemul din 4-4-2 în 4-3-3, iar efectele s-au văzut şi a urmat o revenire a tufenarilor, care au înscris prin Gagiu, în minutul 56, cu un şut de la distanţă, care a atins şi transversala înainte de a intra în plasă. Apoi, elevii lui Palancianu au dominat jocul, impunându-se din punct de vedere fizic, dar le-a fost aproape imposibil să lege trei pase consecutive pe acest teren imposibil, astfel că la final victoria a revenit gazdelor cu 2-1.
AS Tufeni a jucat în formula:
T. Ionescu - Calaver, Braşoveanu, Şerban, Gagiu - Dinu, Zmoleanu, Fomenco, Stamate - Hodoiu, Brebenel. Au mai jucat: Necşoiu, Ad. Petre, R. Vasile.
Imediat după joc, antrenorul tufenarilor, Marius Palancianu, a declarat: "Îmi pare rău că nu am debutat cu o victorie la această echipă frumoasă. Mă simt foarte bine în acest colectiv, avem susţinerea conducerii, iar atmosfera este foarte bună. Nu vreau să pun eşecul de astăzi nici pe seama terenului sub orice critică, nici pe seama arbitrajului, chiar dacă în opinia mea în repriza secundă am avut şi un penalty la Hodoiu, neacordat, într-un moment în care dominam jocul. Trebuie să vedem exact unde am greşit noi, să îndreptăm aceste greşeli şi să încercăm să recuperăm în meciurile următoare".

Un comentariu: