sâmbătă, 22 martie 2014

Ariciu şi Bica aşteaptă luni verdictul medicilor

Partida FC Băneşti - Unirea Urlaţi a fost marcată de două accidentări destul de grave ale jucătorilor Silviu Ariciu (foto stânga) şi Eduard Bica (foto dreapta), ambii din trupa antrenată de Ion Burchi.
În ambele cazuri este vorba de leziuni ale ligamentelor.
După meci, ambii jucători au fost atent consultaţi de medicul Dan Căpăţână, care le-a recomandat repaus total, urmând ca luni să fie supuşi unor investigaţii mai amănunţite şi să se poate da un verdict clar.
"Era o fază banală, urmăream mingea, am fost împins şi am călcat strâmb şi am simţit imediat o durere puternică la ligamentele genunchiul drept. Medicul Dan Căpăţână m-a consultat, mi.a spus că este o lovitură şi mi-a cerut să merg luni la cabinet. Deocamdată, eu nu pot să calc în piciorul drept, dar sper să fie totul bine până la urmă... Din păcate, am înţeles tot de la medic că situaţia lui Bica este ceva mai gravă... Şi el trebuie să vină luni la cabinet...", a declarat Silviu Ariciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu