joi, 6 martie 2014

Amical: AS Tufeni - CSM Câmpina (juniori) 4-1

În această după-amiază, AS Tufeni a susţinut un nou meci amical, întâlnind formaţia de juniori - şi nu formaţia secundă, aşa cum se anunţase iniţial - a CSM Câmpina. Tufenarii s-au impus destul de uşor, cu scorul de 4-1, prin golurile marcate de
Brebenel (2), Hodoiu, Ad. Petre.
Marius Palancianu a trimis în teren pentru AS Tufeni formaţia: D. Popescu - Zmoleanu, Calaver, Braşoveanu, Gagiu - Hodoiu, Fomenco, Ad. Petre, Necşoiu - Brebenel, Dinu, iar după pauză au fost folosiţi toţi ceilalţi jucători pe care Palancianu i-a avut la dispoziţie: R. Vasile, M. Stan, Andrei, Şerban, Chivu.

6 comentarii:

  1. Sunt jucator la juniorii csm-ului si intr-adevar a fost un meci la discretia celor de la tufeni dar eu cred ca am lasat o impresie frumoasa am jucat fotbal am avut o bara,o minge scoasa de pe linia portii de un fundas al tufenilor si am aratat ca nu degeaba suntem pe primul loc si avem o echipa unita la juniori B prahova........Va iubesc gladiatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. La CSM cn a dat golul?:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt. pustiul de mai sus...daca e echipa care a jucat la Bordeni sambata trecuta chiar mi-a lasat o impresie placuta si daca o tineti tot asa o sa ajungeti sus in plan profesional. Multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce junior de la Campina a inscris golul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu suntem echipa care a jucat la bordeni dar suntem mai buni decat echipa de la bordeni care a remizat 3-3 cu echipa locala si marcatorul golului a fost tintaru narcis nascut in anul 1998 si la juniori B prahova suntem pe 1 loc pe 15 martie incepem returul 1 etapa la conpet! Echipa care a jcuat la bordeni se numeste hm junior campina si noi suntem CSM CAMPINA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Brebenele tine-o tot asa te pup te sun eu

    RăspundețiȘtergere